Accreditering
![]()
![]()
Toegestaan tot eind 2020
COVID-19: Impact op uw accreditering update op 23/11/2020
Door COVID-19 is de gebruikelijke navorming niet altijd mogelijk. Toch volgen (geaccrediteerde) artsen heel wat officieuze bijscholing inzake COVID-19. De Accrediteringsstuurgroep neemt enkele maatregelen in 2020 om rekening te houden met de speciale omstandigheden en uw inspanningen te valoriseren.
Automatische registratie Credit Points
Zelfs als u niet heeft deelgenomen aan een officiële vorming ontvangt u automatisch een specifiek aantal Credit Points (CP) in uw online accredidatieprotfolio voor de maanden juli, september en december:
Hoe uw aantal CP voor deze 3 maanden in functie van de accrediteringsperiode 2020 bereken
Heeft u toch nog een tekort in uw dossier, ondanks de extra CP?
U kan zich eventueel beroepen op overmacht. Hierbij moet u een bewijs moeten leveren. De Accrediterinsstuurgroep behandelt deze dossiers op individuele basis.
De accrediteringsstuurgroep heeft uw activiteiten al goedgekeurd voor maart en april?
Contacteer de Administratie via email (info.accredit@riziv-inami.fgov.be) om de datum en locatie van de activiteit te wijzigen onder de volgende voorwaarden:
Indien de Accrediteringsstuurgroep nadien vaststelt dat deze voorwaarden niet werden nageleefd, kan de Accrediteringsstuurgroep de erkenning retroactief intrekken.
Covid-19 en uw accreditatie: Automatische registratie CP voor juli, september en december 2020We kunnen deze maatregelen nog verlengen indien nodig.
Voor accrediterring, Klik hier voor meer informatie.