Toegestaan tot eind 2020
COVID-19: Impact op uw accreditering update op 23/11/2020
Door COVID-19 is de gebruikelijke navorming niet altijd mogelijk. Toch volgen (geaccrediteerde) artsen heel wat officieuze bijscholing inzake COVID-19. De Accrediteringsstuurgroep neemt enkele maatregelen in 2020 om rekening te houden met de speciale omstandigheden en uw inspanningen te valoriseren.
Automatische registratie Credit Points
Zelfs als u niet heeft deelgenomen aan een officiële vorming ontvangt u automatisch een specifiek aantal Credit Points (CP) in uw online accredidatieprotfolio voor de maanden juli, september en december:
Hoe uw aantal CP voor deze 3 maanden in functie van de accrediteringsperiode 2020 bereken
Heeft u toch nog een tekort in uw dossier, ondanks de extra CP?
U kan zich eventueel beroepen op overmacht. Hierbij moet u een bewijs moeten leveren. De Accrediterinsstuurgroep behandelt deze dossiers op individuele basis.
De accrediteringsstuurgroep heeft uw activiteiten al goedgekeurd voor maart en april?
Contacteer de Administratie via email (info.accredit@riziv-inami.fgov.be) om de datum en locatie van de activiteit te wijzigen onder de volgende voorwaarden:
Indien de Accrediteringsstuurgroep nadien vaststelt dat deze voorwaarden niet werden nageleefd, kan de Accrediteringsstuurgroep de erkenning retroactief intrekken.
We kunnen deze maatregelen nog verlengen indien nodig.
Voor accrediterring, Klik hier voor meer informatie.